Комп'ютер як пристрій опрацювання даних
|
Комп’ютерна графіка та її особливості
|
Комп’ютерні мережі
|
Об’єкти та їхні властивості
|
Операційна система та її інтерфейс
|
Побудова векторних зображень
|
Побудова векторних зображень
|
Постановка проблеми, закономірності
|
Постановка проблеми, закономірності
|
Пошук інформації в інтернеті
|
Програми для опрацювання даних різних типів
|
Програмне забезпечення для опрацювання текстів
|
Програмне забезпечення для перегляду, побудови і опрацювання графічних зображень
|
Растровий графічний редактор
|
Створення анімованих історій у середовищі Скретч
|
Типи алгоритмів_Лінійні алгоритми
|
Форматування символів і абзаців
|
|
|
Немає коментарів:
Дописати коментар